piątek, października 26, 2012

Odjaaazd!


A więc stało się. Pociąg o nazwie "Strzelec bloguje" właśnie wyrusza w trasę. A ty, drogi czytelniku, właśnie do niego wsiadłeś. Trzymaj się mocno, to będzie prawdziwa jazda bez trzymanki!

Sam pomysł na bloga zaczął się od pomysłu... na lustrzankę. Po latach amatorskiego pstrykania fotek kompaktami postanowiłem nabyć coś większego i tak w moim posiadaniu znalazł się Nikon D5100. W ślad za nim w mojej głowie pojawiła się karkołomna myśl, aby zrobionymi przy jego pomocy fotkami podzielić się z całym światem. I po to właśnie ten blog :)

Oczywiście mogłaby wystarczyć zwykła galeria zdjęć. Ale po pierwsze to co zwykłe, to przecież nie dla nas. My chcemy czegoś więcej, czyż nie? A po drugie galeria to jednak głównie fotografie. A ja chciałbym czasem opowiedzieć jakąś historię złożoną i ze zdjęć i ze słów. Albo napisać coś zupełnie od czapy w zupełnie nie związanej z robionymi fotkami tematyce. I wreszcie po trzecie blog wymusza większą regularność, systematyczność, a coś mnie musi przecież motywować do biegania z aparatem.

Statystycznie rzecz biorąc większość z was tylko przeleci pędem przez tego bloga po to, by za chwilę rzucić się w pogoń za czymś innym gdzieś w odmętach internetu. Jeśli jednak zechcesz zajrzeć tu ponownie będzie mi bardzo miło. Aby być na bieżąco z nowymi postami na blogu skorzystaj z subskrypcji kanału RSS, polub mój fanpage na FB lub dodaj ten blog do obserwowanych na Twitterze. Możesz także skontaktować się ze mną za pomocą maila strzelecbloguje(małpa)gmail.com.

Zapraszam do kolejnych odwiedzin.

2 .:

Unknown pisze...

Superaśnie. Sukcesów i świetnych pomysłów na fotografowanie. Trzymam kciuki.

Strzelec pisze...

Dzięki :))

Prześlij komentarz